Náš newsletter se po letní pauze vrátil na začátku září k běžnému provozu: chodí každý všední den.

Pflanzer povede digitální výzkum v Mediaresearch

Dosavadní šéf digitálního výzkumu TNS Aisa jde na tutéž pozici do konkurenční agentury.

Tomáš Pflanzer

Tomáš Pflanzer

Tým společnosti Mediaresearch od 1. června rozšíří Tomáš Pflanzer. Nastupuje na nově vytvořenou pozici head of digital, na starosti bude mít posílení a další rozvoj digitálních aktivit společnosti. Do dubna letošního roku působil osm let v agentuře TNS Aisa. Začínal v ní jako senior IT specialist, v posledních letech rovněž vedl oddělení digitálního výzkumu.

Založení digitální divize a Pflanzerův nástup není jedinou novinkou ve zmíněné firmě. Ta se totiž od června přejmenovává na Nielsen Admosphere, necelý rok poté, co americká výzkumná společnost Nielsen český Mediaresearch ovládla.