Tým společnosti Mediaresearch od 1. června rozšíří Tomáš Pflanzer. Nastupuje na nově vytvořenou pozici head of digital, na starosti bude mít posílení a další rozvoj digitálních aktivit společnosti. Do dubna letošního roku působil osm let v agentuře TNS Aisa. Začínal v ní jako senior IT specialist, v posledních letech rovněž vedl oddělení digitálního výzkumu.
Založení digitální divize a Pflanzerův nástup není jedinou novinkou ve zmíněné firmě. Ta se totiž od června přejmenovává na Nielsen Admosphere, necelý rok poté, co americká výzkumná společnost Nielsen český Mediaresearch ovládla.
Co nabídne Warner TV a nový Max
Warner TV je další způsob, jak zpeněžíme obsah, popisuje Václav Paleček z Warner Bros. Discovery
Naked Attraction s místními účastníky
Nahá seznamka na Óčku bude mít česko-slovenskou verzi, televize rozjela castingy
Včetně kompletní letní olympiády
Streamingová služba Max v Česku odstartuje 21. května, nahradí HBO Max
Jirsova skupina rozšiřuje tým
Kreativní ředitelkou Katz83 se stává Klára Sofie Střihavková
Tentokrát ani nikdo nekandidoval