Tým webu Hlídací pes uvádí svou druhou knihu Babiš. Vůdce pro 21. století. Pokřtil ji koblihou.

Philips: Hladké nohy, hladká výhra

Soutěž organizuje Sajler & Partners, PR podpora Fleishman-Hillard.

Philips, přední světový výrobce a distributor spotřební elektroniky, spouští kampaň na podporu prodeje epilátorů s názvem „Hladké nohy, hladká výhra“.

Philips: Hladké nohy, hladká výhra

Bude probíhat od 16. května do 17. července na celém území České republiky. Každý, kdo si v průběhu kampaně zakoupí epilátor Philips, může získat zájezd do letní destinace dle vlastního výběru v hodnotě 50 000 Kč a řadu dalších cen od společnosti Philips.

„Prostřednictvím kampaně chce společnost Philips spotřebitelky upozornit na přípravu na letní období a hlavně povzbudit sebevědomí žen, aby odhalily své krásné nohy. Kampaň informuje ženy o výhodách, které použití epilátoru přináší. Moderní epilační přístroje kromě stále kvalitnějších epilačních kotoučků nabízejí další funkce, které celou proceduru ještě více zefektivní a zpříjemní,“ říká Martina Kuncová, marketingová manažerka společnosti Philips.

„Pro ženy s velmi citlivou pokožkou teď Philips navíc nabízí novinku – Philips Satinelle Soft, k němuž jsou dodávány dvě speciální rukavice: peelingová rukavice pro buněčnou regeneraci a přípravu pokožky před epilací a chladivá rukavice zklidňující pokožku po epilaci,“ dodává.

Kampaň „Hladké nohy, hladká výhra“ motivuje spotřebitele k nákupu epilátoru. Zákazník si uschová účtenku a pošle registrační SMS podle postupu uvedeném na letáčku, nebo na mikrostránkách věnovaným kampani www.hladkavyhra.cz. Po skončení soutěže proběhne losování. Hlavní výhrou je zájezd od cestovní kanceláře Fischer do letní destinace dle vlastního výběru v hodnotě 50 000 Kč. Dalšími výhrami jsou například 3D televizor Philips, vysoušeče vlasů, nebo žehličky na vlasy od společnosti Philips.

Součástí kampaně je rovněž roadshow s názvem Miss Satin Girl. Jedná se o soutěž o nejkrásnější nohy, která proběhne ve vybraných klubech v České republice. Přímo v místě budou moci dívky soutěžit o luxusní epilační sady a zároveň budou jejich fotky umístěny na internetové stránky www.hladkavyhra.cz, kde se budou moci zaregistrovat i další soutěžící s vlastními fotkami. Následně zde proběhne hlasování s možností získat dva LCD televizory Philips, o které se podělí krásnonohá výherkyně a jeden z hlasujících fanoušků.

Kampaň bude komunikována prostřednictvím POS materiálů v místě prodeje, prostřednictvím spotů a moderátorských vstupů na FM Rádiu a Rádiu Hey, bannerové kampaně na vybraných webech a soutěže na internetových stránkách PartyPlanet.cz. Kampaň rovněž podpoří inzerce v tištěných dámských life-stylových titulech.

Organizaci soutěže zajišťuje agentura Sajler & Partners, PR podporu má na starosti agentura Fleishman-Hillard.