Začali 1. března 2004, teď si Reportéři ČT připomněli 15 let své existence. Hodně sil do dalších let!

Philips si na sociální sítě vzal Bubble

Agentura Lukáše Kořínka má firmě spravovat Facebook, Instagram a YouTube.

Martin Pistulka

Martin Pistulka

Dvoukolový tendr technologického výrobce Philips na agenturu pro sociální média v Česku vyhrála Bubble Lukáše Kořínka. Bude mít na starost správu profilů na Facebooku, Instagramu a YouTube a vytvářet obsah pro všechny produktové kategorie z divize osobní zdravotní péče. Konkrétně půjde o stránky značek Philips, Saeco a Avent.

Každá značka má samostatný profil na sociálních médiích a vyžaduje jinou strategii i obsah relevantní a atraktivní pro různé cílové skupiny. „Agentura Bubble navrhla sloučení většiny facebookových profilů za účelem efektivnější práce s cílovými skupinami, ušetření nákladů na správu profilů a sdílení obsahu. Oslovila nás také mediální analýzou,“ tvrdí Sanja Popović z digitálního marketingu Philipsu.

„Dáme stávající komunikaci jednotnou tvář a zjednodušíme ji,“ říká kreativní šéf agentury Martin Pistulka. O jednotlivé projekty se budou spolu s ním starat manažeři komunit Vojtěch Heřmánek, Veronika Füleová, Veronika Bednářová a Barbora Sladkovská, pod vizuály se podepíší Tomáš Snop, Adam Žďára a Jiří Martínek. Strategii se bude věnovat majitel Bubble Kořínek.