Jak koronavirus dopadá na média, marketing a maloobchod v Česku? Čtěte ve speciální příloze.

Agentura Phomedia se mění v Bubble a sdílí know-how

Agentura Phomedia, známá aktivitami mobilního marketingu, po tříletém působení v oblasti sociálních médií kompletně obměňuje svou značku i jméno. Tým okolo majitele agentury Lukáše Kořínka si nově říká Bubble a razí inovativní přístup ke správě sociálních sítí.

Logo agentury Bubble

Logo agentury Bubble

Klientům nabízí pomoc se strategií působení v sociálních médiích, s aplikacemi, hrami, viralitou a propagací.

„Rozhodli jsme se opustit koncept práce na doporučení a ukázat světu, pro koho a na čem pracujeme,“ říká Lukáš Kořínek, „součástí tohoto přístupu bude i maximální otevřenost. Pravidelně budeme na www.followbubble.cz sdílet své know-how, publikovat případové studie a upozorňovat na zajímavé zahraniční projekty a informace.“

Kořínek agenturu zakládal ve svých osmnácti letech. Nyní má agentura 6 zaměstnanců a síť více než 40 pravidelných externích spolupracovníků. Bubble dodává expertízu v sociálních médiích značkám Jameson, Zlatopramen 11, Starobrno či Škoda Auto.