Původně to měl být malý event pro fotbalové fandy, díky rafinované inscenaci a přímému přenosu a vyvolal ale obrovskou mediální odezvu. Kampaň značky Heineken s názvem Auditorium vytvořila agentura JWT v Itálii.
Z hlediska nových kategorií festivalu PIAF je tato kampaň příkladem „Vytvoření média“ - v tomto případě se jím stal koncert klasické hudby. Heineken přesvědčil s pomocí dvou stovek „kompliců“ tisíc skalních fanoušků Realu Madrid, aby pro jednou vynechali jeho zápas a šli místo toho na koncert klasické hudby. Jak se později dozvěděli, ten byl také sponzorovaný Heinekenem.
Po čtvrt hodině „nudy“ v sále se na obrazovce objevil nápis „Jak vás vůbec mohlo napadnout vynechat zápas“ a následoval přímý přenos ze stadionu a obrovský aplaus. Celý event přenášela živě televize a hlavní kanály mu následně věnovaly velký prostor ve zprávách.
Obě aktivity zapadají do konceptu „Are you still with us“ (aneb „Jsi tu ještě s námi“), který řeší po svém starý známý problém. Muži drží pospolu a k tomu patří i chození na pivo. Mužským radovánkám postupně „odrostou“ a věnují se více svým partnerkám a manželkám. Heineken je tu, aby jim připomněl „staré časy“.