Panelovou diskusí v pondělí ve 13 hodin startuje 2. ročník Týdnů mediálního vzdělávání. Potrvá šest týdnů a proběhne na víc než stovce základních a středních škol po celém Česku. Zapojí se do něj 45 novinářů a mediálních odborníků. Pořádá ho Člověk v tísni v programu Jeden svět na školách.

PIAF: české agentury mají 5 cen, slovenské taky 5

Reklamní festival PIAF rozdal 39 kovů a jednu Grand Prix, pro T-Mobile a Saatchi London.

Předseda poroty Ricardo Distefano z berlínského Heimatu mluvil o práci pro Hornbach během konference. Foto: Jakub Hrab

Předseda poroty Ricardo Distefano z berlínského Heimatu mluvil o práci pro Hornbach během konference. Foto: Jakub Hrab

Osmý ročník pražského mezinárodního reklamního festivalu PIAF zná své vítěze. Porota vedená kreativním ředitelem agentury Heimat Berlin Ricardem Distefanem rozdala 39 cen a jednu Grand Prix. Tu letos získala kampaň k výzkumu demence Sea Hero Quest od Saatchi & Saatchi London. Porota ocenila jak technologické řešení, tak společenskou prospěšnost projektu.

Tři české agentury dostaly celkem pět trofejí – po dvou mají Kaspen/Jung von Matt a Havas Prague, jednu VCCP. Slovenské agentury braly rovněž pět ocenění. Nejvíc cen pobral německý Heimat, má jich dohromady deset. Z toho sedm bylo pro hobby market Hornbach, který se tak stal nejoceňovanějším klientem.

Předseda poroty Ricardo Distefano z berlínského Heimatu. Foto: Jakub Hrab

Předseda poroty Ricardo Distefano z berlínského Heimatu. Foto: Jakub Hrab

Nejvíc ocenění bylo uděleno v kategoriích Audience Engagement a Media Engagement. „Potvrzuje to stálý důraz na práci s obsahem,“ uvádí organizační tým v čele s ředitelem Markem Hlavicou.

Ceny z festivalu PIAF byly letos z betonu

Ceny z festivalu PIAF byly letos z betonu

Výjimečně letos porota vyhlásila i vítěze soutěže influencerů, kteří pro agenturu CzechTourism vytvářeli série fotografií na Instagram. Speciální cenu CzechTourism získal instagramista Mike Clegg z Anglie.