
Manemo dodává pánské obleky na míru
Marketingová agentura Pickerly Martina Pešky nově pracuje pro několik nových klientů. Stali se jimi pánské obleky na míru Manemo, „neviditelná“ trička Covert Underwear, golfové hřiště Oaks Prague, dále advokátní a patentová kancelář THK Legal, poskytovatel odborných kurzů, certifikací a auditů Tayllorcox a český greentech startup Cyrkl.
Společnost Manemo odstartovala spolupráci s Pickerly v oblasti digitální komunikace se zaměření na generování leadů. Tým agentury aktuálně zastřešuje online marketing Manema od kampaní na sociálních sítích po reklamy ve vyhledávačích. Podílí se také na přípravě kreativy a úpravách webu. Pro značku Covert Underwear agentura spravuje kompletní online marketing e-shopu Neviditelnepradlo.cz.
Advokátní kancelář THK Legal se specializuje na poradenství v oblasti ochrany duševního vlastnictví, ochranné známky a vymáhání práv z duševního vlastnictví. Pickerly jí bude pomáhat s rebrandingem, vývojem nového webu a marketingovými aktivitami generujícími nové poptávky.
Pro klienta Tayllorcox zase zajišťuje konzultace v oblasti marketingové strategie, správu multikanálových online kampaní, kompletní kreativní a produkční práce spojené s tvorbou obsahu pro kampaně a sociální sítě. Nově pomáhá s vývojem webu a nastavováním spolupráce s influencery.
Startup Cyrkl, který provozuje největší digitální tržiště pro obchodování s průmyslovými odpadními materiály a recykláty v Evropě, si nechal od Pickerly zajistit primárně poradenství v oblasti webové analytiky pro mezinárodní marketingový tým pracující na 13 evropských trzích. Cílem efektivní práce s daty je propojování původců odpadů s potenciálními partnery, kteří dokáží materiál dále využít či zrecyklovat.
Na marketing právě pro startupy se Pickerly specializuje. Agentura už dřív ohlásila spolupráci s Braiins, která operuje globální bitcoinový těžební pool a také vyvíjí operační systém pro těžební hardware, nebo práci na platformě EFK, která spojuje ekologii a blockchain.

Netflix zavádí poplatek za sdílení přístupu mimo domácnost, v Česku 79 Kč

Exnovináři žurnalistiku milují, přesto si odchod chválí

Mark BBDO hlásí za rok 14 nových lidí v týmu

Burda kupuje Extra Online Media, výrazně posílí na internetu
