Pracujete jako ekonomický redaktor či redaktorka a chcete s námi budovat něco nového? Napište.

Pietro Filipi je znovu Made in Czechoslovakia, 25 let si připomíná s Geislerovou

Anna Geislerová v kampani Pietro Filipi. Foto: Matúš Tóth

Anna Geislerová v kampani Pietro Filipi. Foto: Matúš Tóth

Česká oděvní značka Pietro Filipi si připomíná 25. narozeniny a nově oprašuje označení Made in Czechoslovakia. Při té příležitosti spouští s novou kolekcí na letošní podzim a zimu i speciální výroční kampaň. Objeví se na billboardech po celé republice, instore, online a také v časopisech. Tváří kampaně se stala herečka Anna Geislerová. Ta se značkou už v minulosti spolupracovala, na autorských kolekcích. Herečka pro Pietro Filipi navrhuje limitovanou kolekci triček. 

Jubilejní kampaň fotografoval Matúš Tóth na střeše paláce Lucerna a zachycuje večírek, během něhož je hlavní aktérkou právě Geislerová. Herečka je zobrazena společně se skupinkou tří mladíků v různých fázích slavnostního večera.

Anna Geislerová v kampani Pietro Filipi. Foto: Matúš Tóth

Anna Geislerová v kampani Pietro Filipi. Foto: Matúš Tóth

Anna Geislerová v kampani Pietro Filipi. Foto: Matúš Tóth

Anna Geislerová v kampani Pietro Filipi. Foto: Matúš Tóth

Pietro Filipi založil v roce 1993 Petr Hendrych. Jelikož se mu v té době narodil syn Filip, jejich křestní jména dali vzniknout české oděvní značce. Ta má dnes kolem 40 poboček v šesti zemích světa, nicméně 80 % výroby pochází z Česka a Slovenska. „Označení Made in Czechoslovakia pro nás znamená punc kvality - označení, které nesly všechny výrobky, které jsme kdysi z Československa hrdě vyváželi do zahraničí. Stejně hrdí jsme na naše oblečení i my, a proto ho vyrábíme vždy v limitovaném počtu od 30 do 400 kusů,“ podotkl k reinkarnaci tradičního označení majitel oděvního domu Michal Mička.