Po roce přestává vycházet zpravodajský web Liberecké zprávy, z finančních důvodů. „Mimořádně vysoký a stále stoupající zájem uživatelů se nám bohužel vlastní vinou nedaří inzertně přetavit do odpovídajících tržeb,“ informovali vydavatelé Jan Stránský a Tomáš Tesař. Začínali v lednu 2019.

Pilnou v marketingu Etnetery střídá Procházka

Mikuláš Procházka

Mikuláš Procházka

Novým ředitelem marketingu skupiny Etnetera, činné v oblasti vývoje aplikací pro web, mobily i virtuální realitu, se stal Mikuláš Procházka. V čele marketingu vystřídal Kristýnu Pilnou, která marketing řídila od dubna 2017, od června 2015 předtím koordinovala PR. Procházka přišel z technologické firmy Actum Digital, kde působil jako marketingový ředitel pro Česko, německy mluvící země a Holandsko. V minulosti pracoval též pro MasterCard, Grafton Recruitment nebo LMC, kde mimo jiné založil a pořádal NeKonference.

V Etneteře se bude kromě vedení týmu zaměřovat hlavně na propojení marketingu a byznysu. „Jeho hlavním úkolem je užší spolupráce marketingu s obchodním oddělením a komunikace směrem k potenciálním klientům,“ určil mu Petr Votoček, výkonný ředitel Etnetery.