Jako každý rok: newsletter, o který si tolik píšete, budeme v červenci a v srpnu posílat jen v pondělí.

Pilsner Urquell dostal na Vánoce vlastní Půlnoční

Přední tuzemská pivní značka ve vánočním spotu od agentury VMLY&R staví na emocích.

Půlnoční je název nového spotu, který česká pivní značka Pilsner Urquell spouští v pondělí 26. listopadu. „V novém vánočním spotu chceme ukázat, že ty pravé Vánoce nespočívají v dárcích, jídle a blahobytu, ale v tom, co je skutečně důležité. Ve společném setkávání, prožitcích, v tom, že o Vánocích nám záleží na našich blízkých a že u vánočního stolu odložíme každodenní starosti stranou,“ říká marketingový manažer značky Martin Troup.

Spot vytvořil kreativní tým agentury VMLY&R Praha pod vedením Terezy Svěrákové a Dory Pružincové. Režie se ujala Jasmina Blaževič z Nomad Production, hudbu podle známé písně Sama Smitha Stay With Me zkomponoval Karel Havlíček ze Soundsquare. Kampaň se kromě televize a online kanálů objeví i na billboardech. Kromě spotu značka tradičně připravila řadu dárkových vánočních balení.

Pilsner Urquell: Ty pravé Vánoce (VLMY&R Praha)

Pilsner Urquell: Ty pravé Vánoce (VMLY&R Praha)