
Chystaná globální kampaň se zaměří především na trhy Evropy a Asie
Značka Pilsner Urquell pivovarnické společnosti Asahi Europe & International si v mezinárodním výběrovém řízení vybrala pro svou globální komunikaci agenturu VCCP. Vítězný komunikační koncept, jehož cílem je zvýšit povědomí o značce na řadě světových trhů, má být představen během příštího roku. VCCP v pozici strategické a kreativní agentury nahradí dosavadního partnera McCann Prague.
„Cílem bylo najít zkušený tým, který má expertízu vyvinout globální komunikaci naplňující potřeby značky se zaměřením na etablované trhy i ty s potenciálem budoucího růstu,“ uvádí global marketing manager značky Zuzana Dudová. Její kolegyně Barbora Lešníková si od spolupráce slibuje dlouhodobé partnerství.
Pilsner Urquell je třetí značkou z portfolia Asahi Europe & International, která se svěřila do rukou VCCP. „Před třemi lety jsme v tendru byli vybráni jako agentura pro značku Frisco, o rok později pro celé portfolio značky Birell,“ připomíná managing directorka VCCP Helena de la Barre.
Několikakolového výběrového řízení se zúčastnilo pět agentur ze tří zemí, včetně dosavadní agentury McCann Prague. Globální kampaň, která je momentálně ve fázi vývoje, se zaměří především na trhy Evropy a Asie.

Přichází Prima+, TV Prima masivně investuje do nových seriálů pro streaming

Reklamní tvůrci vyloučili Marka Prchala z klubu ADC, argumentují etikou a morálkou

TV Nova jmenovala nového obchodního ředitele a šéfku digitálních aktivit

Po Malinovi přešel z McCannu do Publicis Groupe David Bárta
