Pilsner Urquell si pro lokální trhy vybral VCCP, střídá VMLY&R

VCCP už pro Prazdroj pracuje globálně, letos spolupráci rozšíří i na český a slovenský trh.

Značka Pilsner Urquell společnosti Plzeňský Prazdroj si v tendru pro český a slovenský trh vybrala agenturu VCCP. Ta v pozici nadlinkové agentury nahradí dosavadního partnera VMLY&R. Dvoukolového výběrového řízení se zúčastnilo pět agentur, včetně VMLY&R. První výstupy z nové spolupráce s VCCP budou v televizi k vidění letos v březnu.

„Hledali jsme partnera, který bude ke značce přistupovat s respektem k její tradici a významu, ale zároveň nám na ni dokáže dát čerstvý pohled,“ uvedla Kristýna Tereková, senior brand manager Pilsner Urquell.

VCCP naváže na partnerství se značkou Pilsner Urquell na globálních trzích. Globální komunikaci značka svěřila VCCP loni, běží od loňského dubna. V tehdejším tendru VCCP vystřídala McCann. „Nová kreativní platforma má na trzích, kde jsme ji zatím uvedli, úspěch a plánujeme ji proto rozšířit i do dalších exportních zemí,“ hodnotí dosavadní spolupráci Zuzana Dudová, marketingová manažerka Pilsner Urquell.

O mezinárodní a lokální komunikaci se mají ve VCCP starat dva různé agenturní týmy. Kromě toho VCCP spolupracuje s Plzeňským Prazdrojem také na značce Birell.

Sdílejte

Čtěte také