Proč děláme web, denní newsletter, týdenní Katovnu a nově též měsíční souhrny? Poslechněte si.

Pilsner Urquell si pro zahraničí místo Mustardu vybral Leo Burnett

Na digitální aktivity pro trhy mimo Česka a Slovenska proběhl tendr s pěti agenturami.

Pivovarnická společnost Asahi Europe & International si v tendru na zahraniční digitální aktivity svojí značky Pilsner Urquell vybrala agenturu Leo Burnett v čele se Zdeňkem Mikešem, ze skupiny Publicis Groupe. Agentura bude pro značku nově zajišťovat kompletní digitální komunikaci od globální strategie a její adaptace na jednotlivých trzích po exekuci kreativních výstupů a správu kanálů na sociálních sítích. Na starost bude mít světové trhy mimo Česka a Slovenska.

Mezinárodního výběrového řízení, které se uskutečnilo na přelomu roku, se zúčastnilo pět agentur z tří zemí, včetně dosavadní agentury Mustard, která pro klienta pracovala od roku 2017. Leo Burnett pro Pilsner Urquell navrhla novou komunikační strategii zaměřenou na spotřebitele, která zohledňuje specifika jednotlivých trhů. Na přípravě komunikační strategie spolupracovala se specialisty z dalších zahraničních poboček Publicis Groupe.

„Cílem tendru bylo najít seniorní tým profíků, kteří nám pomohou nejen se strategií pro digitální a sociální média, ale především doručí kvalitní content šitý na míru současným a budoucím požadavkům digitálního prostředí,“ říká Luděk Baumruk, marketing director global brands Asahi Europe & International.