Piňos a Burda nastupují do Accenture Interactive

Eduard Piňos i Tomáš Burda se v divizi konzultační firmy zaměří na digitální marketing.

Eduard Piňos

Eduard Piňos

Do Accenture Interactive přišli Eduard Piňos, který jako senior manager povede oblast digitálního marketingu pro Česko, Slovensko, Maďarsko a Rumunsko, a Tomáš Burda, který má jako digital manager podporovat Piňosův tým v iniciativách právě v oblasti digitálního marketingu.

Stratég digitálního marketingu Piňos se v reklamě, PR a technologiích pohybuje 16 let. Prošel agenturami Leo Burnett, Ogilvy či Mark BBDO, působil i v digitálním týmu O2. Pracoval mimo jiné v Singapuru, pro klienty jako Hilton, HSBC či Martell. V poslední době působil v agentuře Optimist jako šéf digitálu pro globální projekty automobilky Škoda.

Konzultant Burda předtím působil v agenturách Actum Digital a GroupM. Pracoval na globálním projektu marketingové transformace pro klienta z finančního sektoru. Také se podílel na lokálních marketingových aktivitách pro Ford, T-Mobile, Vodafone, Ikeu či Českou spořitelnu.

Tomáš Burda

Tomáš Burda

Accenture je globálním poskytovatelem strategických, konzultačních, digitálních a technologických služeb. Její divize Accenture Interactive se zaměřuje na transformaci zákaznické zkušenosti napříč celou zákaznickou cestou. Globálním šéfem Accenture Interactive se v srpnu stal David Droga, předchozí šéf Brian Whipple z firmy odešel. Stalo se tak dva roky poté, co Accenture Interactive koupila Drogovu agenturu Droga5.