
Eduard Piňos
Do Accenture Interactive přišli Eduard Piňos, který jako senior manager povede oblast digitálního marketingu pro Česko, Slovensko, Maďarsko a Rumunsko, a Tomáš Burda, který má jako digital manager podporovat Piňosův tým v iniciativách právě v oblasti digitálního marketingu.
Stratég digitálního marketingu Piňos se v reklamě, PR a technologiích pohybuje 16 let. Prošel agenturami Leo Burnett, Ogilvy či Mark BBDO, působil i v digitálním týmu O2. Pracoval mimo jiné v Singapuru, pro klienty jako Hilton, HSBC či Martell. V poslední době působil v agentuře Optimist jako šéf digitálu pro globální projekty automobilky Škoda.
Konzultant Burda předtím působil v agenturách Actum Digital a GroupM. Pracoval na globálním projektu marketingové transformace pro klienta z finančního sektoru. Také se podílel na lokálních marketingových aktivitách pro Ford, T-Mobile, Vodafone, Ikeu či Českou spořitelnu.

Tomáš Burda
Accenture je globálním poskytovatelem strategických, konzultačních, digitálních a technologických služeb. Její divize Accenture Interactive se zaměřuje na transformaci zákaznické zkušenosti napříč celou zákaznickou cestou. Globálním šéfem Accenture Interactive se v srpnu stal David Droga, předchozí šéf Brian Whipple z firmy odešel. Stalo se tak dva roky poté, co Accenture Interactive koupila Drogovu agenturu Droga5.

Josef Pazderka jako šéfredaktor Aktuálně.cz končí

Luděk Staněk přichází na Novu. Bude kreativním producentem komediálních seriálů

Český úspěch v Cannes Lions: McCann a Hero & Outlaw mají stříbrného Lva za PR

Leoš Mareš slaví 25 let na Evropě 2. Chce vydržet do roku 2047
