Už 25. dubna se reklamní a marketingové hvězdy setkají v Praze na festivalu PIAF, kde kromě prohlídky města stihnou zasednou v porotě a přednášet na konferenci. V soutěži zhodnotí také unikátní „pražskou“ kategorii Nejlepší reklama na pivo. Jaký mají porotci PIAF vkus, když přijde právě na pivo?
Ptali jsme se každého z nich, první přispěl Hans-Christian Schwingen, šéf marketingu německého Telekomu, respektive T-Mobile.
V záplavě spotů z letošního finále amerického fotbalu si vzpomněl na akci piva Miller na předloňském Superbowlu. Jeho oblíbenou pivní kampaní je Miller High Life goes big for the little guys. Miller tehdy nakoupil nejdražší vysílací čas a věnoval ho spotům, kde vystupovali zástupci místních firmiček. Uváděl je zaměstnanec pivovaru, slavný černoch ze sekundových reklam. Tento počin velebila média a kromě toho byl ze sociálního hlediska velmi relevantní.
Jako svojí oblíbenou reklamu porotce zmínil akci Heinekenu, při níž se fanoušci fotbalu dostali na koncert klasické hudby místo na zápas Ligy mistrů.

Heineken Auditorium
„Engagement, jak ve vztahu ke spotřebitelům, tak k oslovení médií, je klíčem k dlouhodobému budování vztahu mezi zákazníky a značkou. Deutsche Telekom, v některých zemích známý spíš jako T-Mobile, vyhledává a inscenuje události, zapojuje lidi a motivuje je k účasti a sdílení zážitků mezi sebou. Jedinečné momenty jsou tak spojené se zážitkem se značkou a konkrétními produkty. Zmíněná akce Heinekenu v Itálii je také skvělým příkladem pro tento participační princip,“ říká Hans-Christian Schwingen.
Hans-Christian Schwingen vystoupí na PIAF v Praze 25. dubna s vlastním seminářem. Narodil v roce 1966 v Kempenu v Dolním Porýní v Německu. Působí ve společnosti Deutsche Telekom jako viceprezident pro strategii značky a marketingovou komunikaci. Schwingen má na starosti značku Deutsche Telekom od roku 2007. Tato role obnáší udržování mezinárodní image pro všechny značky a produkty spadající pod Deutsche Telekom, stejně jako integrovaného a jednotného přímého kontaktu se zákazníky.
V roce 2010 umístil prestižní časopis Campaign Schwingena na seznam Global Power za jeho snahu profilovat společnost jako citově nabitou značku („Life is for sharing“). V roce 2011 získal Deutsche Telekom cenu Best Brand Relaunch.
Mezi léty 1990 a 2007 působil Hans-Christian Schwingen jako šéf marketingové komunikace v Audi AG. Byl zodpovědný za celosvětové aktivity v oblasti komunikace, reklamy, customer a retail marketingu, veletrhy a eventy, sponzorství a pruduct placement.
Má zkušenosti i ze strany reklamní agentury, od roku 1990 do roku 1999 působil v agentuře Springer & Jacoby, mimo jiné také jako člen nejvyššího vedení.

Parlamentní listy mění majitele, přebírají je Pavlíček a Španěl do firmy Naše média

Vznikla agentura BF Company, založili ji bývalí manažeři Zootu

Livesport začne oficiálně měřit návštěvnost, reklamu bude prodávat Arbomedia

Burda kupuje Extra Online Media, výrazně posílí na internetu
