V Cannes se rozdávali Lvi v kategorii Film Craft, ale na české práce se nedostalo. VMLY&R neproměnila ani jednu ze tří svých nominací. Zůstává ale jedinou českou agenturou, která své práce dostala na shortlist a další šanci má v kategorii PR. Grand Prix z kategorie Film Craft mají agentury Final Cut a Droga5 za kampaň pro noviny The New York Times. V soutěži Young Lions bohužel české týmy nedosáhly na první tři pozice v kategoriích Print ani Marketers.

Pivovar Lobkowicz si pro značku Rychtář vybral ateliér Citadela

Billboard pivovaru Rychtář od Citadely

Billboard pivovaru Rychtář od Citadely

Grafický atelier Citadela zvítězil v tendru, který vypsala společnost Pivovary Lobkowicz kvůli vytvoření komunikační strategie a nového vizuálního stylu jedné ze svých značek - pivo Rychtář. Pro pivovar v Hlinsku agentura připravila outdoorovou komunikaci, inzertní kampaň a POS materiály. U příležitosti výročí 100 let od založení pivovaru agentura připravila vizuál pro spotřebitelskou soutěž Hraj s Rychtářem.