Pietro Filipi. Kara. Glami. Lookio. Čtvero tuzemských outletů. Čtvero malých českých značek. Best practices z Instagramu. Přijďte 20. listopadu na Módu v Česku do Aureole.

Pivovar Starobrno představuje nové pivo Staré Brno

Pivovar Starobrno uvádí do prodeje nové světlé výčepní pivo Staré Brno. Jedná se o nepasterizované, spodně kvašené pivo s jemně hořkou chutí. Do hospod i do obchodní sítě se novinka dostává postupně od března. Hospody a restaurace, které budou mít pivo v nabídce, si mohou vybrat mezi tankovým pivem a sudy po 30 nebo 50 litrech. V maloobchodní síti se bude prodávat zatím pouze v lahvích, přičemž cena jedné lahve je 11,90 Kč. Kromě nového názvu dostalo Staré Brno rovněž novou etiketu s historizujícím vzhledem. Ve vybraných hospodách budou k dispozici i pohlednice s motivem této etikety.

Nové světlé výčepní pivo Staré Brno od Starobrna

Nové světlé výčepní pivo Staré Brno od Starobrna

Název piva má odkazovat k historickému původu piva. Brněnské pivovarnictví má totiž víc než tisíciletou historii, pivo se vařilo už ve stejnojmenné středověké osadě Staré Brno. „V roce 1872 dali pánové Josef Mandel a Hermann Hayek vzniknout místu, kde se starobrněnské pivo vaří dodnes,“ připomíná manažerka značky Petra Havlišová.

Do portfolia starobrněnských piv patří kromě výčepního piva Staré Brno také zatím nejpopulárnější Starobrno Medium, extra chmelený ležák Starobrno Drak a Nefiltrovaný Ležák, který je stáčený ručně v ležáckých sklepích. Mezi každoroční speciály pivovaru patří Zelené pivo, které se čepuje před Velikonocemi na Zelený čtvrtek. Posledních šest let značka nabízí také nepasterizovanou podobu všech svých hlavních produktů.