Po roce přestává vycházet zpravodajský web Liberecké zprávy, z finančních důvodů. „Mimořádně vysoký a stále stoupající zájem uživatelů se nám bohužel vlastní vinou nedaří inzertně přetavit do odpovídajících tržeb,“ informovali vydavatelé Jan Stránský a Tomáš Tesař. Začínali v lednu 2019.

Pivovarnický svaz vyměnil PR agenturu

Český svaz pivovarů a sladoven si na propagaci vzal Native PR, střídá Fleishmann-Hillard.

V tendru Českého svazu pivovarů a sladoven na PR služby zvítězila agentura Native PR. Střídá agenturu Fleishman-Hillard, která pro tohoto klienta pracovala od ledna 2013. Nová spolupráce běží od letošního února, příslušný tým v Native PR povede Hana Novotná.

Agentura má svazu pomoci zvyšovat popularitu českého piva, propagovat témata z oblasti společenské odpovědnosti, prezentovat pivo jako součást moderního životního stylu a informování o souvislostech v legislativě. 

Native PR v minulosti pracovala pro několik značek Plzeňského Prazdroje a pro Budějovický Budvar, v oblasti osvětových kampaní a komunikace profesních asociací pak jsou jejími klienty Asociace inovativního farmaceutického průmyslu, Česká bankovní asociace, Sdružení výrobců pěnového polystyrenu, Klub zaměstnavatelů nebo Svaz pekařů a cukrářů.