„Myslím, že jsem v Danielu Křetínském nalezl vzácnou perlu. Daniel miluje Francii a chce tu významně investovat do médií,“ napsal zaměstnancům týdeníku Marianne jeho ředitel Yves de Chaisemartin. Ten by si i poté, co titul koupí právě Křetínský, měl funkci zachovat. Majitel Blesku vedle toho chce koupit od Lagardere francouzské časopisy a česká či slovenská rádia.

Pivovarnický svaz vyměnil PR agenturu

Český svaz pivovarů a sladoven si na propagaci vzal Native PR, střídá Fleishmann-Hillard.

V tendru Českého svazu pivovarů a sladoven na PR služby zvítězila agentura Native PR. Střídá agenturu Fleishman-Hillard, která pro tohoto klienta pracovala od ledna 2013. Nová spolupráce běží od letošního února, příslušný tým v Native PR povede Hana Novotná.

Agentura má svazu pomoci zvyšovat popularitu českého piva, propagovat témata z oblasti společenské odpovědnosti, prezentovat pivo jako součást moderního životního stylu a informování o souvislostech v legislativě. 

Native PR v minulosti pracovala pro několik značek Plzeňského Prazdroje a pro Budějovický Budvar, v oblasti osvětových kampaní a komunikace profesních asociací pak jsou jejími klienty Asociace inovativního farmaceutického průmyslu, Česká bankovní asociace, Sdružení výrobců pěnového polystyrenu, Klub zaměstnavatelů nebo Svaz pekařů a cukrářů.