V tendru Českého svazu pivovarů a sladoven na PR služby zvítězila agentura Native PR. Střídá agenturu Fleishman-Hillard, která pro tohoto klienta pracovala od ledna 2013. Nová spolupráce běží od letošního února, příslušný tým v Native PR povede Hana Novotná.
Agentura má svazu pomoci zvyšovat popularitu českého piva, propagovat témata z oblasti společenské odpovědnosti, prezentovat pivo jako součást moderního životního stylu a informování o souvislostech v legislativě.
Native PR v minulosti pracovala pro několik značek Plzeňského Prazdroje a pro Budějovický Budvar, v oblasti osvětových kampaní a komunikace profesních asociací pak jsou jejími klienty Asociace inovativního farmaceutického průmyslu, Česká bankovní asociace, Sdružení výrobců pěnového polystyrenu, Klub zaměstnavatelů nebo Svaz pekařů a cukrářů.

Prezident Pavel uvedl vlastní podcast Podhradí, otázky pokládá Michal Půr

Šéf TV Nova Daniel Grunt: „Není reálné, aby vznikl Czechflix. Může jím být Voyo“

Tištěný časopis Moje psychologie se po půl roce vrací
