Náš newsletter se po letní pauze vrátil na začátku září k běžnému provozu: chodí každý všední den.

Pivovary Staropramen: Staropramen Nefiltrovaný

Kampaň připravila kreativní agentura Leagas Delaney ve spolupráci s mediální agenturou Universal McCann.

Staropramen uvedl koncem července na trh originální české nefiltrované pivo. Se Staropramenem Nefiltrovaným se tak již mohou spotřebitelé setkat jak v maloobchodních sítí, tak v restauracích a hospodách. Po tastingové promoci pro příznivce značky, kterou ještě před zahájením distribuce na Facebooku realizovala agentura Candytech, dnes začíná hlavní část marketingové podpory nového ležáku.

Staropramen Nefiltrovaný

Podpora Staropramenu Nefiltrovaného bude obsahovat TV spoty, rádiovou kampaň, tiskovou inzerci, outdoor media, ochutnávkovou tour a in store podporu. Televizní spot, který zdůrazňuje myšlenku, že nefiltrovaná zábava je lepší, natočil v produkci Savage renomovaný režisér Jakub Kohák. Spot bude nasazen na televizních stanicích Nova a Prima a jejich dceřiných stanicích Nova Cinema, Prima Cool a Prima Love.

Kampaň založenou na myšlence nefiltrovaných zážitků připravila kreativní agentura Leagas Delaney ve spolupráci s mediální agenturou Universal McCann. Visibilitu na prodejnách stejně jako speciální ochutnávkovou tour připravila agentura Ritual. Během tour ve vybraných městech budou mít spotřebitelé příležitost si nové pivo vychutnat a dozvědět se o něm více informací. První zastávky budou v Praze a v regionu střední Čechy.

„V případě Staropramenu Nefiltrovaného jdeme vstříc aktuálnímu trendu mezi tradičními pivaři, kteří nefiltrovaná či kvasnicová piva dnes velmi vyhledávají. Cílem kampaně je nejen vzbudit zájem, ale v co největší míře dát spotřebitelům možnost toto originální pivo ochutnat a dozvědět se také co nejvíce o jeho specifické receptuře a výrobním postupu,“ říká k poslední novince v portfoliu manažerka značky Staropramen Eva Zlámalová.

Staropramen Nefiltrovaný připravoval tým vrchního sládka pivovaru Zdeňka Luxe osm měsíců tak, aby jeho konzumentům poskytl i ve všedních dnech nevšední chuťový zážitek. Pivo má pro tento druh typický zákal a velmi osobitou neuhlazenou chuť, podpořenou příjemnou chlebovinkou díky podílu pšeničného sladu. Dostupný bude v půllitrových skleněných lahvích a v hospodách i v točené variantě.