Pozor: newsletter, o který si tolik píšete, budeme v červenci a v srpnu posílat pouze v pondělí, ve 12.

Placená O2 TV dosáhla čtvrt milionu zákazníků

Počet zákazníků placené televizní služby O2 TV, která funguje na pevné lince od O2 i na internetovém připojení od jakéhokoliv poskytovatele, dosáhl k 30. červnu 250.000. Operátor skupiny PPF Petra Kellnera to ohlásil dnes spolu s dalšími hospodářskými výsledky. Od minulého kvartálu abonentů přibylo o 7.000, meziročně o 25.000, tedy o 11 %. Doplňkovou službu Multi, která umožňuje sledovat televizi od O2 na víc zařízeních, mělo ke konci prvního letošního pololetí přes 37.000 domácností a O2 tak eviduje 287.000 aktivních set-top boxů.

“V první polovině roku jsme se soustředili na nabídku výhodných balíčků kombinujících mobilní služby, pevný internet na doma a naší digitální televizi. Tuto nabídku jsme do budoucna posílili nákupem nejatraktivnějšího sportovního obsahu – první české fotbalové Fortuna ligy a Ligy mistrů,” připomněl šéf O2 Czech Republic Jindřich Fremuth.

“Přes pokračující tlak na výnosy u našich tradičních služeb se nám díky úspěchu nové nabídky podařilo výnosy v prvním pololetí meziročně stabilizovat,” doplnil finanční ředitel O2 Tomáš Kouřil. O2 za první pololetí meziročně zvýšila provozní výnosy o 0,6 % na 18,6 miliardy Kč, z toho výnosy v Česku z mobilního segmentu narostly o 1,9 % na 9,97 miliardy, zato ze segmentu fixních linek klesly o 3,8 % na 5,15 miliardy. Na Slovensku se výnosy O2 zvýšily o 3,8 % na 3,60 miliardy. Čistý pololetní zisk operátora stoupl o 5,4 % na 2,78 miliardy Kč.

“V souladu s naším plánem ze začátku roku zintenzivníme ve druhém pololetí naše investice v Česku. Ty směřují zejména do už oznámených nákupů exkluzivních sportovních práv a transformace informačních systémů,” doplnil finanční šéf.