
Petr Král
Strategii a konsolidaci prémiového obsahu dostal v mediálním domě Czech News Center na starost Petr Král. V minulosti pracoval osm let v Seznamu, který provozuje nejnavštěvovanější české weby. Řídil tam vývoj produktů, marketing a později se stal členem představenstva. Následně od listopadu 2018 do letošního srpna dělal v televizi Nova šéfa digitálu a diverzifikace.
„V rámci digitální transformace našeho mediálního domu nás teď čeká důležitá strategická změna. Chceme zjednodušit a sjednotit systémy předplatného, kterých máme příliš mnoho pro různé produkty,“ vymezil Králův nový úkol Juraj Felix, spoluředitel Czech News Center.
„Máme v plánu jít cestou, kdy už je nebudeme samostatně naceňovat, protože to mate uživatele a jeho akvizice je složitá. Budeme maximálně zjednodušovat a konsolidovat. Zákazník se v budoucnu registruje jen jednou, pod jedním uživatelským účtem, a pak si pohodlně bude vybírat obsah nebo služby napříč našimi produkty,“ plánuje Felix.

AMI Digital Index 2023: Češi tráví na sítích míň času než loni. Prudce přibývá dlouhých videí

SPM Media konsoliduje svá mediální aktiva, jedná i o Hrotu
