V úterý 21. ledna 2020 proběhne v pražském kině Atlas další ročník Digiveletrhu, naší každoroční přehlídky, co komunikační agentury chystají na další rok. Agentury i klienti, můžete se hlásit.

Plyšáci se neomrzí: Lidl ve věrnostní kampani nabízí Mickey Mouse

Obchodní řetězec Lidl, který v předvánočním období už několik let přichází s podporou prodeje ve formě sbírání známek za nákupy a jejich následnou směnu za odměny, letos jako motivační dárky zvolil sérii plyšáků od Disneyho.

Plyšové postavičky od Disneyho v nabídce Lidlu

Plyšové postavičky od Disneyho v nabídce Lidlu

Mechanika je stejná jako v předchozích letech - zákazníci za každých 500 utracených korun získají jednu samolepku, po nasbírání sedmi samolepek si za doplatek 19,90 Kč mohou vybrat jednu ze šesti plyšových hraček. Konkrétně kolekci tvoří pes Pluto, Myšák Mickey, Minnie, Kačer Donald, Goofy a Daisy. Akce trvá až do Štědrého dne, respektive do vyčerpání všech zásob.

Lidl ve svých předvánočních sběratelských akcí střídá věcné odměny s emocionálními. Zatímco loni si zákazníci mohli za své body domů odnést sklenice českého výrobce Bohemia Crystal, v roce 2017 to byly plyšové ovce a o rok dříve zase sady příborů.

Po licenci na Mickey Mouse od společnosti Disney letos sáhl také řetězec Billa. Ten ale místo plyšáků počátkem roku nabídl svým zákazníkům hrnky, talíře a další drobnosti s motivem jedné z globálně nejúspěšnějších merchandisingových postav vůbec. V tuto chvíli zákazníci Billy sbírají plyšové Angry Birds. Současná akce přitom v Bille probíhá opakovaně. V minulosti řetězec vydal 600.000 naštvaných ptáků. Sbírání Angry Birds před časem předcházelo rovněž populární sbírání plyšové zeleniny.

Na děti v tuto chvíli cílí také Albert, který však ve sběratelské akci místo plyšáků nabízí jako odměnu stavebnice Lega.