Plzeňský Prazdroj po devíti letech mění mediálku, tendr vyhrál Starcom

Mediální agentura Starcom z Publicis Groupe nahradí Wavemaker agenturní skupiny WPP.

Roman Trzaskalik

Marketingovým ředitelem Plzeňského Prazdroje pro Česko a Slovensko je Roman Trzaskalik

Po devíti letech mění pivovar Plzeňský Prazdroj svoji mediální agenturu. Vítězem tendru, který se konal po uplynutí posledního pětiletého smluvního období, se stala agentura Starcom ze skupiny Publicis Groupe. Spolupráce začne k 1. lednu 2022, už během letošního posledního čtvrtletí má ovšem Starcom začít pracovat na strategii Prazdroje pro příští rok. „Nová agentura vzešla z tendru, jehož účastníci prošli přes komplexní strategické zadání zaměřené především na jednotlivé značky,“ uvedl klient. Nový dodavatel nahradí dosavadní agenturu Wavemaker ze skupiny WPP.

„Silné a stabilní partnerství Wavemaker a Plzeňského Prazdroje po devíti letech končí,“ oznámil Roman Trzaskalik, marketingový ředitel Prazdroje pro Česko a Slovensko. Tým Wavemakeru podle něj pomohl značkám Prazdroje růst. „Občas je ale potřeba změna, abychom získali jiný úhel pohledu. A tak vítám na palubě Starcom, který od prvního momentu projevil obrovskou chuť a energii stát se naším dlouhodobým partnerem a nabídl nám vizi moderního vnímání úlohy médií pro naše značky,“ řekl.

„Sdílíme stejný komplexní pohled na marketing,“ doplnil Petr Pochman, business director Starcomu, „během výběrového řízení jsme společně řešili směřování marketingu a mediální mix, který doručí brandové i byznysové výsledky. Pro klienta jsme navrhli omnichannel mediální strategii postavenou na efektivní kombinaci televize s naší expertízou v digitálu.“