Na vysokoškoláky a absolventy cílí 3. ročník akce Nakafe, jež proběhne 25. dubna v Praze, Brně a Frýdku-Místku. Šestnáct členů Asociace komunikačních agentur (AKA) otevře brány zájemcům v rámci akce, již loni navštívilo 500 zájemců o práci v komunikaci. Vstup je grátis, lze přijít od 17 či od 19 hodin. „Počet návštěvníků z loňska překonáme,“ předpokládá Marek Hlavica, výkonný šéf AKA.

Plzeňský Prazdroj si na PR vybral Bison & Rose

Piva a cidery Prazdroje mají i novou PR manažerku, Silvie Škábová střídá Vladimíra Jurinu.

Komunikaci všech značek nápojů z portfolia Plzeňského Prazdroje od ledna zajišťuje PR agentura Bison & Rose. Agentura má na starosti public relations pro piva Pilsner Urquell, Gambrinus, Velkopopovický Kozel, Radegast, nealkoholické pivo Birell a cidery Kingswood a Frisco. Kreativní koncepty pro aktivace vybraných značek Prazdroje dodá agentura Cream. Korporátní komunikaci pro společnost Plzeňský Prazdroj dál zajišťuje agentura Svengali Communications.

Prazdroj zároveň tendruje kreativní agenturu, vybírá z šesti, včetně dosavadní MUW Saatchi & Saatchi.

Integrovanou marketingovou komunikaci Plzeňského Prazdroje vede Pauline Newman, PR manažerkou jednotlivých značek je Silvie Škábová. Ta na této pozici vystřídala Vladimíra Jurinu. Škábová do Plzeňského Prazdroje přišla z Newton Media, předtím pracovala v Mafře.