Komunikaci všech značek nápojů z portfolia Plzeňského Prazdroje od ledna zajišťuje PR agentura Bison & Rose. Agentura má na starosti public relations pro piva Pilsner Urquell, Gambrinus, Velkopopovický Kozel, Radegast, nealkoholické pivo Birell a cidery Kingswood a Frisco. Kreativní koncepty pro aktivace vybraných značek Prazdroje dodá agentura Cream. Korporátní komunikaci pro společnost Plzeňský Prazdroj dál zajišťuje agentura Svengali Communications.
Prazdroj zároveň tendruje kreativní agenturu, vybírá z šesti, včetně dosavadní MUW Saatchi & Saatchi.
Integrovanou marketingovou komunikaci Plzeňského Prazdroje vede Pauline Newman, PR manažerkou jednotlivých značek je Silvie Škábová. Ta na této pozici vystřídala Vladimíra Jurinu. Škábová do Plzeňského Prazdroje přišla z Newton Media, předtím pracovala v Mafře.