Vítězem výběrového řízení na hlavního kreativního partnera pro prémiový ležák Pilsner Urquell Plzeňského Prazdroje se stala agentura Young & Rubicam Praha. Do uzavřeného tendru pozval Plzeňský Prazdroj šest agentur, výběrové řízení probíhalo od konce ledna a týká se českého a slovenského trhu. Tým Y&R povede Tereza Svěráková, která v agentuře působí jako chief creative officer a zároveň je členkou globálního kreativního boardu sítě Y&R. Youngové střídají dosavadní agenturu MUW Saatchi & Saatchi, která pro Prazdroj pracovala od roku 2014 a tendru se také účastnila. Young & Rubicam naopak loni mezi pivními značkami přišla o Staropramen.

Nová značka přijde v dubnu
Internetová Mall.tv změní název na Fame Play

Po "vlně reakcí od veřejnosti"
Tištěný časopis Moje psychologie se po půl roce vrací

Spolek sdružuje už 25 publisherů