Na reklamním festivalu v Cannes se rozběhlo mezinárodní klání mladých kreativců Young Lions, vítězů z jednotlivých zemí, včetně českých mladých lvů. Brief za sebou už má kategorie Print, proběhl v neděli. Barbora a Artiom z Triadu popsali, jaký inzerát mají vyrobit pro WWF, podívejte.

Plzeňský Prazdroj si vybral Young & Rubicam

Tereza Svěráková na Zlatém klinci. Foto: Martin Schopinski

Tereza Svěráková loni na slovenském Zlatém klinci. Foto: Martin Schopinski

Vítězem výběrového řízení na hlavního kreativního partnera pro prémiový ležák Pilsner Urquell Plzeňského Prazdroje se stala agentura Young & Rubicam Praha. Do uzavřeného tendru pozval Plzeňský Prazdroj šest agentur, výběrové řízení probíhalo od konce ledna a týká se českého a slovenského trhu. Tým Y&R povede Tereza Svěráková, která v agentuře působí jako chief creative officer a zároveň je členkou globálního kreativního boardu sítě Y&R. Youngové střídají dosavadní agenturu MUW Saatchi & Saatchi, která pro Prazdroj pracovala od roku 2014 a tendru se také účastnila. Young & Rubicam naopak loni mezi pivními značkami přišla o Staropramen.