Veřejnoprávní Český rozhlas zastavil spolupráci se Štěpánem Kotrbou, svým dosavadním externím analytikem, někdejším členem Rady Českého rozhlasu. Důvodem je incident z královéhradeckého nedělního sjezdu ČSSD. Vyjádření rozhlasu i Kotrby přináší Echo24.cz, incident popisuje Respekt.

Plzeňský Prazdroj tendruje kreativní agenturu

Do uzavřeného tendru zve pivní značka šest agentur, i stávající MUW Saatchi & Saatchi.

Značka Plzeňský Prazdroj vyhlašuje výběrové řízení na hlavního kreativního partnera pro svůj prémiový ležák Pilsner Urquell. Vítěz by měl být znám začátkem dubna letošního roku.  Do tendru zve i stávající agenturu MUW Saatchi & Saatchi, která pro značku pracuje od roku 2014. Výběrové řízení se týká českého a slovenského trhu, je uzavřené, zúčastní se jej celkem šest agentur.

„Po čtyřech letech úspěšné spolupráce se slovenskou agenturou Saatchi jsme se rozhodli kreativu značky Pilsner Urquell znovu prověřit. Během posledních čtyř let jsme společně vytvořili některé z nejúspěšnějších reklam v oboru, včetně nedávné vánoční kampaně i populárních sponzorských hokejových aktivit,“ komentuje marketingový ředitel Plzeňského Prazdroje Grant McKenzie. „Naším cílem je srovnávat se s nejlepšími a nejpřitažlivějšími kreativami na světě.“