Newsletter, o který si tolik píšete, se vrátil do pravidelného rytmu, zase chodí denně ráno v šest.

Plzeňský Prazdroj zdůrazňuje shopper marketing

Podnik přeskupuje vedení svého prodejního oddělení.

Karel Kraus. Foto: Plzeňský Prazdroj

Trade & shopper marketing má v Prazdroji pod sebou Karel Kraus. Foto: Plzeňský Prazdroj

Přední tuzemský výrobce piva Plzeňský Prazdroj chce co nejpřímější cestou pomoci hospodám, restauracím a maloobchodům zvýšit zájem o pivo. „Naše nová struktura obchodního týmu je postavena na čtyřech hlavních oblastech - ontrade a offtrade, velkoobchod a trade & shopper marketingu,“ prohlásil Paolo Lanzarotti, generální ředitel Prazdroje.

Podnik proto přeskupuje vedení svého prodejního oddělení. Dosavadní ředitel obchodu pro maloobchodní síť (offtrade) Paul Barnett přebírá nově zodpovědnost i za oblast restaurací a hospod (ontrade). Barnettovými klíčovými spolupracovníky tak budou Martin Grygařík, ředitel obchodu pro maloobchodní síť, Tomáš Mráz, ředitel obchodu restaurací a hospod, Adriana Jahňáková, národní manažerka pro velkoobchod, a také Karel Kraus, manažer trade & shopper marketingu.

Australan Barnett přišel do Prazdroje loni z mateřské společnosti SabMiller Europe, kde předtím tři roky dělal komerčního ředitele se zaměřením právě na shopper marketing. Zkušenosti má i z Johnson & Johnson a z Nestlé. Grygařík, Mráz, Jahňáková i Kraus pracují v Plzeňském Prazdroji už déle. Vedoucí přes shopper marketing Kraus se v posledních letech se jako marketingový manažer staral o značky Velkopopovický Kozel a Radegast.