Hudebník a producent Karel Vágner prodal vydavatelství Multisonic, píše E15. „Ve chvíli, kdy něco vydáte, visí deska během krátké doby někde na internetu,“ řekl, proč se firmy po 29 letech zbavil.

Plzeňský Prazdroj zdůrazňuje shopper marketing

Podnik přeskupuje vedení svého prodejního oddělení.

Karel Kraus. Foto: Plzeňský Prazdroj

Trade & shopper marketing má v Prazdroji pod sebou Karel Kraus. Foto: Plzeňský Prazdroj

Přední tuzemský výrobce piva Plzeňský Prazdroj chce co nejpřímější cestou pomoci hospodám, restauracím a maloobchodům zvýšit zájem o pivo. „Naše nová struktura obchodního týmu je postavena na čtyřech hlavních oblastech - ontrade a offtrade, velkoobchod a trade & shopper marketingu,“ prohlásil Paolo Lanzarotti, generální ředitel Prazdroje.

Podnik proto přeskupuje vedení svého prodejního oddělení. Dosavadní ředitel obchodu pro maloobchodní síť (offtrade) Paul Barnett přebírá nově zodpovědnost i za oblast restaurací a hospod (ontrade). Barnettovými klíčovými spolupracovníky tak budou Martin Grygařík, ředitel obchodu pro maloobchodní síť, Tomáš Mráz, ředitel obchodu restaurací a hospod, Adriana Jahňáková, národní manažerka pro velkoobchod, a také Karel Kraus, manažer trade & shopper marketingu.

Australan Barnett přišel do Prazdroje loni z mateřské společnosti SabMiller Europe, kde předtím tři roky dělal komerčního ředitele se zaměřením právě na shopper marketing. Zkušenosti má i z Johnson & Johnson a z Nestlé. Grygařík, Mráz, Jahňáková i Kraus pracují v Plzeňském Prazdroji už déle. Vedoucí přes shopper marketing Kraus se v posledních letech se jako marketingový manažer staral o značky Velkopopovický Kozel a Radegast.