Výrobce alkoholických nápojů Stock Plzeň-Božkov představil nový bylinný likér doplněný chutí pomeranče, nazval ho Black Fox. Podle firmy se jedná o prémiový drink, míří především ke kategorii takzvaných first jobbers, tedy mladých lidí ve věku od 23 do 30 let, kteří mají první zkušenosti se zaměstnáním. Prodává se v lahvi o objemu 0,7 litru v maloobchodní síti za doporučenou cenu 349 Kč. Zakoupit nápoj je možné v prodejnách Makro, Billa, Tesco, Albert, Kaufland a ve vybarných barech. K dispozici je i v litrové variantě pro gastronomické provozovny. Black Fox obsahuje 35 % alkoholu.
„Bylinné likéry získávají na oblibě především u mladší generace, proto jsme speciálně pro ni vyvinuli unikátní bylinný elixír, který dokáže oslovit svou rafinovanou chutí i ty nejnáročnější konzumenty. Vývoj trval téměř rok a půl a zahrnoval i intenzivní průzkum s cílovou skupinou, který ve spotřebitelských testech sledoval jak chuťové preference, tak vnímání celkového designu a konceptu nové značky,“ sdělila Zuzana Prokopová, group brand manažerka ve skupině Stock Plzeň–Božkov.
Uvedení značky je podpořeno marketingovou komunikací, jejímž mottem je Podívej se lišce do očí – jeden pohled nestačí. Od října bude alkoholický nápoj Black Fox vidět v rámci out-of-home médií na bigboardech, LED obrazovkách nebo CLV. Od listopadu běží také televizní a digitální kampaň se spotem.
Celou 360° komunikaci doplňuje offtrade vizibilitita, komunikace na sociálních sítích, PR a podpora na vybraných gastro provozovnách. Od začátku listopadu vyrazil na roadshow po barech Black Fox tým. Za produktovým designem a komunikační kampaní stojí agentura LineArt Group.
Stock Plzeň-Božkov spadá pod původem britskou skupinu Stock Spirits Group. Na českém trhu prodává firma například rumy Božkov, vodku Amundsen, likér Fernet Stock nebo Magister. Distribuuje například Baileys, Captain Morgen nebo Johnnie Walker.