Po 18 letech u vydavatele Blesku přešla Monika Sokolová do Seznamu

Monika Sokolová jde do Seznam Zpráv jako zástupkyně ředitele pro nezpravodajský obsah.

Monika Sokolová. Foto: Seznam.cz

Monika Sokolová. Foto: Seznam.cz

Do Seznam Zpráv, dceřiné firmy české internetové jedničky Seznam.cz, nastoupila začátkem ledna mediální manažerka Monika Sokolová. Bude působit jako zástupkyně ředitele pro nezpravodajský obsah. „Ví, jak stavět a rozvíjet nejúspěšnější lifestylové značky. To odpovídá ambicím, které na poli magazínového a zábavného obsahu máme,“ prohlásil Jakub Unger, ředitel divize zpravodajství a rádií Seznamu. Sokolová má v nové roli úzce spolupracovat se Zdeňkem Johnem, který v Seznamu loni převzal řízení redakcí webů Garáž.cz, Proženy.cz či ExpresFM.cz. Seznam.cz přitom na sklonku loňska propustil dosavadní šéfka lifestylu Moniku Binarovou nebo šéfredaktora Garáže Dominika Valáška.

Sokolová přichází po dlouholetém působení ve vydavatelství Czech News Center, kde stála za úspěchem Blesku pro ženy a řady dalších magazínů. Tam pracovala do loňského června, celkem 18 a půl roku. V letech 2004 až 2017 působila jako šéfredaktorka časopisů spojených s Bleskem, hlavní značkou vydavatelství, v letech 2017 až 2022 byla v pozici ředitelky skupiny ženských časopisů a zároveň webů. Posledního půl roku měla kariérní pauzu. V letech 2000 až 2002 byla vedoucí kulturní rubriky v mediálním domě Mafra, v letech 2002 až 2004 vedla lifestylovou sekci v Mediacopu.

U největšího tuzemského digitálního hráče chce „zúročit své mnohaleté novinářské zkušenosti řízením lifestylových titulů“. Tyto tituly Seznamu pravidelně oslovují milionová publika - konkrétně web Proženy.cz loni podle Seznamu navštívilo měsíčně průměrně 2,9 milionu lidí, Garáž.cz 2,1 milionu a web rádia Expres FM téměř milion.