Po Braníku získala WMC Grey přímo Staropramen

Z letos získané značky Braník se spolupráce s agenturou rozšiřuje na vlajkovou loď skupiny.

Tým WMC Grey pro Staropramen

Tým WMC Grey pro Staropramen

Ve velkém výběrovém řízení, v němž značka Staropramen během tohoto léta hledala dlouhodobého partnera pro komunikaci, zvítězila agentura WMC Grey. Ta se postará o novou strategii i o následné zpracování nových kampaní. Agentura už letos vytendrovala značku Braník, která rovněž spadá do portfolia Pivovarů Staropramen. 

Staropramen chce posílit svoji image a soustředit se na prémiovou část portfolia. „Po letech úspěšné kampaně postavené na původu smíchovské značky piva Staropramen jsme hledali nový impuls a potřebovali komunikační koncept, který přesvědčí co nejvíc lidí o kvalitě našeho piva a pomůže dosáhnout nové vize značky. V rámci tendru byla nejblíže k naší vizi právě agentura WMC Grey,“ uvedl marketingový ředitel Pivovarů Staropramen David Zappe, který nastoupil před půl rokem. O značku se dosud po kreativní stránce starala agentura Yinachi.

„Důležité samozřejmě bude, jak výsledek naší spolupráce zafunguje u spotřebitelů,“ doplňuje David Suda, kreativní ředitel WMC Grey. „Věřím, že díky našemu integrovanému přístupu ke zpracování kampaní od strategie až po komplexní exekuci, a nadšení pro svět piva obecně přispějeme k posílení a růstu této značky,“ říká Jan Plajner, business development director agentury.

V současné době už WMC Grey pracuje na vývoji nové strategie značky, která se promítne poprvé do letošního vánočního spotu. V něm bude opět hrát Hynek Čermák.