
Tým WMC Grey pro Staropramen
Ve velkém výběrovém řízení, v němž značka Staropramen během tohoto léta hledala dlouhodobého partnera pro komunikaci, zvítězila agentura WMC Grey. Ta se postará o novou strategii i o následné zpracování nových kampaní. Agentura už letos vytendrovala značku Braník, která rovněž spadá do portfolia Pivovarů Staropramen.
Staropramen chce posílit svoji image a soustředit se na prémiovou část portfolia. „Po letech úspěšné kampaně postavené na původu smíchovské značky piva Staropramen jsme hledali nový impuls a potřebovali komunikační koncept, který přesvědčí co nejvíc lidí o kvalitě našeho piva a pomůže dosáhnout nové vize značky. V rámci tendru byla nejblíže k naší vizi právě agentura WMC Grey,“ uvedl marketingový ředitel Pivovarů Staropramen David Zappe, který nastoupil před půl rokem. O značku se dosud po kreativní stránce starala agentura Yinachi.
Podívejte se na dosavadní kampaně Staropramenu
„Důležité samozřejmě bude, jak výsledek naší spolupráce zafunguje u spotřebitelů,“ doplňuje David Suda, kreativní ředitel WMC Grey. „Věřím, že díky našemu integrovanému přístupu ke zpracování kampaní od strategie až po komplexní exekuci, a nadšení pro svět piva obecně přispějeme k posílení a růstu této značky,“ říká Jan Plajner, business development director agentury.
V současné době už WMC Grey pracuje na vývoji nové strategie značky, která se promítne poprvé do letošního vánočního spotu. V něm bude opět hrát Hynek Čermák.

Netflix zavádí poplatek za sdílení přístupu mimo domácnost, v Česku 79 Kč

Mark BBDO hlásí za rok 14 nových lidí v týmu

Burda kupuje Extra Online Media, výrazně posílí na internetu

Rádio Zet se změní na Radio Prostor, Echo Media přidá podcasty

Za Alzu bude mluvit Eliška Čeřovská, spoluzakládala CNN Prima News
