Náš newsletter se po letní pauze vrátil na začátku září k běžnému provozu: chodí každý všední den.

Po Lidlu začal elektronickou verzi Naší stravenky přijímat i Kaufland

Elektronická stravenka Kauflandu

Elektronická stravenka Kauflandu

Německá řetězec Kaufland začal na českém trhu akceptovat loni uvedenou Naši stravenku o její elektronickou verzi. Speciální karta vznikla ve spolupráci s MasterCard a ČSOB funguje už od jara v sesterském Lidlu. „Rozšíření projektu Naše stravenka do elektronické podoby bylo logickým krokem. Zaměstnavatelům zjednodušuje administrativu a umožňuje rychlé dobíjení, restauracím zase okamžité proplácení,“ uvádí Renata Maierl, tisková mluvčí Kauflandu.

Stejně jako papírové stravenky i stravenková karta nabízí zaměstnavatelům nulovou provizi, restauracím pak provizi 2,5 %, pro přijímání stravenkové karty stačí restauracím platební terminál a smlouva o akceptaci. Zaměstnancům umožňuje zůstatek s neomezenou platností a limit 1.600 Kč na jeden nákup či den. O transakcích se uživatelé dozvídají přes SMS, do budoucna se počítá s mobilní aplikací.

Benefit Naše stravenka dosud eviduje přes 3.000 firem, které ho využívají. Kromě 367 prodejen Kauflandu a Lidlu ji přijímá víc než 5.000 restaurací.