V září má v Česku odstartovat nový kanál televizní kanál zaměřený na psy, kočky, papoušky a další zvířata. Nést má název Mňau TV a provozovat ho bude firma CE Media, která na jaře spustila stanici Mňam TV, původně o vaření, od září i s dalšími pořady o životním stylu včetně late night show Leoše Mareše. Mňau TV bude šířen prostřednictvím celoplošné digitální sítě 4 firmy Digital Broadcasting Radima Pařízka, se zásahem 95 % obyvatel Česka. Do ní v červenci přešla také Mňam TV.
Mňau TV chce cílit hlavně na ženy a děti, být rodinným kanálem. Výrobu má zajišťovat několik desítek pracovníků v synergii se sesterskou Mňam TV. „Budeme vytvářet vlastní obsah, ale navíc existuje a neustále vzniká bezpočet zajímavých materiálů od samotných majitelů. Přímé zapojení diváků bude jednoznačně tvořit důležitou součást vysílání,“ uvedl generální ředitel CE Media Pál Milkovics.
Celková investice do projektu se pohybuje v desítkách milionů korun. „Nový kanál počítá s o něco většími počátečními náklady než Mňam TV, ale by mít levnější provoz,“ podotkl jeho šéf. „Ve střednědobém výhledu máme podobný cíl jako u Mňam, tedy tříprocentní podíl na trhu,“ dodal. Mňam TV má momentálně za červen podíl na tuzemském publiku 0,08 %.