Tvářemi německého obchodního řetězce Kaufland budou v Česku počínaje letošním březnem „televizní“ šéfkuchař Zdeněk Pohlreich a moderátorka Lucie Křížková. Oba podpoří marketingovou komunikaci Kauflandu. Pohlreich v minulosti spolupracoval s řetězcem Spar, po jeho odchodu z Česka byl tváří Albertu. Dělá i pro Miele či Lexus. Za Kaufland má teď mluvit k milovníkům gastronomických zážitků a kulinářských nápadů, Křížková pak k cílové skupině žen, respektive matek a manželek.
Kaufland si letos připomíná 20 let na českém trhu, v komunikaci chce podtrhnout význam svého claimu Čerstvý jako nikdy. Od středy 14. března pak v nové reklamní kampani Kauflandu běží televizní spoty, nasazené jsou na všech televizních stanicích. Doplní je inzeráty v tisku, na webu a doprovodné akce. Kreativu spotů zajistila agentura Young & Rubicam, vyráběla je IS Produkce, natáčeli režiséři Michal Navrátil a Tomáš Kasal. Točilo se mimo jiné ve zlínských filmových ateliérech.