V Cannes se rozdávali Lvi v kategorii Film Craft, ale na české práce se nedostalo. VMLY&R neproměnila ani jednu ze tří svých nominací. Zůstává ale jedinou českou agenturou, která své práce dostala na shortlist a další šanci má v kategorii PR. Grand Prix z kategorie Film Craft mají agentury Final Cut a Droga5 za kampaň pro noviny The New York Times. V soutěži Young Lions bohužel české týmy nedosáhly na první tři pozice v kategoriích Print ani Marketers.

Po višňové Pepsi přišla na trh varianta s limetou

„Vstaň. Buď tam včas. Zařiď to. Běž domů. A znovu.“ Další příchuť Pepsi brojí proti rutině.

Na loni uvedenou višňovou Pepsi letos navazuje další novinka trhu s kolovými nápoji, varianta bezkalorické Pepsi s příchutí limety. Její uvedení provází kampaň s mottem Zažij něco nového. Zahraniční koncept adaptovala agentura Mark BBDO. Televizní spot Pepsi Lime má spotřebitele motivovat, aby vystoupil ze zaběhlé rutiny a vyzkoušel něco nového. Televizní část kampaně bude propojená s komunikací online a instore. 

Právě bezkalorické varianty nápojů považuje přední výrobce nápojů za budoucnost kolového segmentu, připomněla Kateřina Komárková, manažerka značky Pepsi pro Česko. Pepsi Lime bude dostupná v plechovkách o objemu 0,33 litru a PET lahvích o objemu 0,5 litru, 1,5 litru, 2 litry a 2,25 litru. Nová příchuť je v prodeji v maloobchodní síti od začátku února. Komunikace v médiích odstartovala 1. března.

Limetkovou Pepsi provází kampaň od Mark BBDO

Limetkovou Pepsi provází kampaň od Mark BBDO

Zažij něco nového

  • Klient: PepsiCo
  • Značka: Pepsi Lime
  • Kreativní agentura: Mark BBDO
  • Digitální agentura: Etnetera Motion
  • Mediamix: televize, online, instore
  • Nasazení: březen až duben 2019