Hudebník a producent Karel Vágner prodal vydavatelství Multisonic, píše E15. „Ve chvíli, kdy něco vydáte, visí deska během krátké doby někde na internetu,“ řekl, proč se firmy po 29 letech zbavil.

Poctivá výroba Globus má první velkou kampaň, jde i do televize

Řetězec hypermarketů pokračuje v rodinném konceptu, představuje svou značku originálů.

Hlavní roli v nové kampani obchodního řetězce Globus dostala loni uvedená značka Poctivá výroba Globus, která zastřešuje přes 700 potravin vyráběných přímo v 15 hypermarketech sítě. Nová kampaň, která má podpořit povědomí o zmíněné značce, potrvá do 23. března. Bude se odehrávat v televizi, na billboardech a CLV, v letácích, v tisku a osloví zákazníky přímo na POS materiálech v hypermarketech. Na kampani pracovala agentura Klan s interním marketingovým týmem Globusu.

„V našich výrobách vyznáváme poctivost, čerstvost a kvalitu. Víme, že jsou to důležité hodnoty i pro naše zákazníky. Poctivá výroba Globus je pro nás přístupem, nikoliv jen sortimentem, který nás odlišuje od konkurence,“ prohlásil za Globus ředitel marketingu Petr Ptáček. Významný prostor v nadlinkových nosičích značka získává rok poté, co jí řetězec zastřešil stovky svých potravin a výrobků, které denně zpracovávají přímo v hypermarketech jeho pekaři, cukráři, řezníci a kuchaři.

Základem nové komunikace značky jsou sdělení prezentující ve spojeném vizuálu kvalitní surovinu a následně poctivý výrobek. Půlené vizuály tak více akcentují zážitek z výsledku, na který se zákazníci mohou každý den v Globusu těšit.  Hlavními hrdiny se staly zákazníky nejoblíbenější výrobky, jako kvasový chléb Horal z vlastních pekáren, maso na steak z řeznictví či třeba klasická česká svíčková, kterou si mohou zákazníci objednat v restauraci každého hypermarketu.

Poctivá výroba Globus

Poctivá výroba Globus

Poctivá výroba Globus

Poctivá výroba Globus

Poctivá výroba Globus

Poctivá výroba Globus

Vizuály i televizní kampaň budou provázet členové rodiny Globus, které poprvé představila vánoční kampaň. „Každý člen rodiny, kterou oslovujeme, si ve výrobcích Poctivé výroby Globus vybere něco, co má rád. Kampaní tak posilujeme vnímání této unikátní značky,“ říká Ptáček z Globusu. Prvními hrdiny značky Poctivá výroba byli skuteční lidé. Pekařství a cukrářství prezentovala kreslená postavička vedoucího pekáren Pavla Meduny, řeznictví reprezentoval šéf řezníků Pavel Holeček.