Digitální agentura Dark Side se majetkově propojila s konzultantskou společností BDO Advisory. Ta získala 32 % akcií Dark Side, které jí prodali zakladatelé a vlastníci agentury Michal Kříž a Tomáš Jindříšek.
Podle Jindříška se digitální komunikace stala centrem marketingu řady firem. Navíc se k online komunikaci připojila e-commerce oblast, a tedy přímá návaznost na prodej. „Moderní komunikaci, marketing a prodej už řeší přímo vedení společnosti, majitelé nebo představenstvo. Hledali jsme proto partnera, který s touto cílovou skupinou umí mluvit a zná jejich potřeby,“ tvrdí Jindříšek.
„Důležité pro nás bylo nejen zaměření BDO Advisory, ale i lidé za ní stojící. S oběma partnery BDO jsme si hodně porozuměli. Nápad na propojení vznikl při spolupráci s dceřinou firmou BDO Advisory, společností Net Direct, které jsme loni pomáhali uspořádat e-commerce konferenci Shopexpo. Zkrátka myslíme stejně a máme stejné zájmy, mimo jiné i na poli vlastních produktů. Aktuálně spolu pracujeme na novém produktu pro e-commerce sféru,“ doplňuje Kříž.
„Zatím byla naší doménou témata jako optimalizace vnitřních procesů, snižování nákladů nebo nastavení nového systému řízení. S Dark Side budeme schopni víc podporovat i obchodní a marketingové aktivity,“ vysvětluje propojení partner BDO Advisory Petr Kymlička.
Dark Side funguje na trhu necelé čtyři roky. Mezi její klienty patří například Nestlé, Danone, ČSOB, Uniqa, Unicorn, obchodní centra Chodov & CČM, Mountfield, LeasePlan a Zásilkovna.cz.
BDO Advisory je už majetkově propojena s výše zmíněnou firmou Net Direct, která se zabývá tvorbou e-shopů, a také se startupem Persoo, což je nástroj na digitální personalizaci.