Druhý kanál České televize změnil v neděli 31. srpna před 20. hodinou svůj grafický obal. ČT2 používá logo a písmo od Studia Najbrt, která se poprvé na obrazovkách veřejnoprávní televize objevila před dvěma lety.
Autory nového konceptu Martin Hejl a Daniel Špaček, jejichž dílem je i grafika stanice pro děti ČT:D (Déčko). Znělky režírovali Tomáš Medek a Rudolf Havlík, hudbu k nim složili Jan Muchow a Matouš Godík.
Nová grafická podoba ČT2 si hraje jednak s motivy odkazujícími na klasické „dvojkové“ žánry (dokumenty, kvalitní filmy, kultovní zahraniční seriály a vzdělávací pořady), jednak s motivem dvojení. „Ten má odlehčeně ukázat, že Dvojka vždy nabízí dvakrát více, dvakrát prověřené filmy a seriály, dvakrát hlubší pohled na analyzovaná témata, dvakrát víc zajímavých autorů nebo i dvakrát drsnější humor,“ vysvětluje televize.

Apolena Rychlíková odchází z Alarmu

Generálním ředitelem ČT zvolen Jan Souček, Petr Dvořák po 12 letech končí

Parlamentní listy mění majitele, přebírají je Pavlíček a Španěl do firmy Naše média

V čele CNN Prima News končí Pavel Štrunc, zpravodajství Primy povede Martin Švehlák
