Česká televize dnes v pražské galerii Dox představila nové logo a vizuální styl od studia Najbrt. Za své nové logo a licenci k němu zaplatí ČT studiu 430 tisíc Kč, uvedl generální ředitel televize Petr Dvořák.
Implementace bude už v režii samotné ČT, podle ředitele Dvořáka má probíhat postupně, jak ve vysílání, tak na předmětech, vozidlech i budovách televize.

Nové logo ČT Sport od studia Najbrt

Spoluzakladatel po 21 letech prodává
Kaspen mění majitele. Agenturu kupuje Tomáš Kopečný, vlastník S5IVE

Předplatitelská platforma rebranduje
Pickey mění název na Forendors, s novým jménem pomohl Michal Pastier

Odchází i Amila Hrustič
Kreativu DDB povede Klára Palmer z McCannu, střídá Doru Pružincovou

Radní schválili pracovní smlouvu
Souček jako ředitel ČT bude brát 289.000 Kč měsíčně, o 47.000 víc než Dvořák

Sledujte nový rozhovor