Česká televize dnes v pražské galerii Dox představila nové logo a vizuální styl od studia Najbrt. Za své nové logo a licenci k němu zaplatí ČT studiu 430 tisíc Kč, uvedl generální ředitel televize Petr Dvořák.
Implementace bude už v režii samotné ČT, podle ředitele Dvořáka má probíhat postupně, jak ve vysílání, tak na předmětech, vozidlech i budovách televize.
Co nabídne Warner TV a nový Max
Warner TV je další způsob, jak zpeněžíme obsah, popisuje Václav Paleček z Warner Bros. Discovery
Včetně kompletní letní olympiády
Streamingová služba Max v Česku odstartuje 21. května, nahradí HBO Max
Jirsova skupina rozšiřuje tým
Kreativní ředitelkou Katz83 se stává Klára Sofie Střihavková
První ročník nové soutěže
Ceny nejlepším firemním podcastům rozdány
Tentokrát ani nikdo nekandidoval