
Vizualizace kampaně: jak budou plakáty vypadat na zastávkách
Hlavní město Praha, Dopravní podnik hlavního města Prahy a ROPID (Regionální organizátor pražské integrované dopravy) startuje měsíční kampaň, kterou chce vysvětlit rozsáhlé změny v pražské MHD, které započnou 1. září. Komunikační strategii vytvořila agentura Cream Prague, konkrétně copywriter David Brada a art directorka Babeta Ondrová.
Kampaň, jejíž celkové náklady činí necelých 5 milionů Kč, bude oficiálně představena (dnes). Skládá se z polepů vozů tramvají a autobusů, trojnožek v metru, spotů a hlášení v metru, inzerce v deníků, vkladů mapy do deníků, internetové prezentace, brožur, informační stránky na Facebooku, která kampaň představí, a dalších nosičů. Důležitým prvkem má být infolinka, na níž se bude možné první zářijový týden dovolat od 5 hodin ráno.
Kampaň začala 20. srpna (nejdřív na Facebooku, od úterý lze na webu dopravního podniku vyhledávat nová spojení fungující po 1. září, ve středu se v městě objeví další materiály), skončit má 21. září. Jejím cílem je seznámit cestující s novými trasami linek a zorientovat je v novém systému dopravy. Během podzimu hodlá ROPID sledovat vývoj dopravy, provést jeho průzkum a výsledky zveřejnit nejpozději začátkem příštího roku.
Dosavadní odezva, třeba v diskusních fórech zpravodajských webů či na sociálních sítích, prozrazuje obavy i rozčarování řady cestujících z chystaných změn. Na pražských zastávkách se včera objevily protestní plakáty reagující na výrazné změny některých spojů.

Repro: facebook.com via Vítězslav Novák

Repro: facebook.com
„Úvodní titulek má sebrat překvapeným, zmateným nebo naštvaným cestujícím větu z úst, říct ji za ně, aby je dovedl k tomu podstatnému - faktům o novém uspořádání metropolitní dopravy,“ vysvětluje autor kampaně David Brada.








Linka 19
Poznámka: Na kampani pracuje pro agenturu Cream i sloupkař Médiáře Marek Prchal, díky tomu jsme získali možnost ukázat vizuály přednostně.

Netflix zavádí poplatek za sdílení přístupu mimo domácnost, v Česku 79 Kč

Mark BBDO hlásí za rok 14 nových lidí v týmu

Burda kupuje Extra Online Media, výrazně posílí na internetu

Rádio Zet se změní na Radio Prostor, Echo Media přidá podcasty

Za Alzu bude mluvit Eliška Čeřovská, spoluzakládala CNN Prima News
