Osm dní po televizi Nova změnila kulisy své hlavní zpravodajské relace Česká televize. Poprvé v pondělí 31. března se v Událostech i v Událostech v kultuře objevila velkoplošná projekční stěna ovládaná pomocí tabletu. Změnila se i znělka, v níž zeměkoule prochází postupně červenou a modrou barvou až skončí na průhledné. To má podle designerů znamenat, že Česká televize chce být transparentní.
Za novou grafickou výbavou stojí Petr Štěpán ze Studia Najbrt. Návrh celkového prostorového řešení studia a způsobu snímání pochází od specialistů virtuálního studia ČT Radka Mihuleho a Martina Raka ve spolupráci s šéfrežisérem Markem Strakou. Ten pak upravili Martin a Lenka Hejlovi z Loom on the Moon, respektive z Kolmo.eu. Na znělkách spolupracoval režisér Tomáš Luňák, hudbu dělal Karel Havlíček.
Kompletní proměnou prošly Události před dvěma lety, kdy se prodloužily a moderátory, kteří do té doby seděli za stoly, postavily. To se nyní nemění, změna není tak razantní.
Hlavním záměrem nynějších změn je víc propojit zpravodajský pořad s kontinuálním vysíláním ČT24, redesignovaným loni na podzim. Součástí mírných změn je tak opuštění loga relace se zvýrazněným U či využití téhož písma TV Sans, které pro ČT spolu s jejími novými logy vytvořilo Studio Najbrt. Předchozí podoba Událostí byla částečně dílem designéra Alana Záruby, jenž nyní stojí za novou grafikou zpravodajského studia Novy.
Podobně jako na Nově se nové studio zpráv ČT barevně mění podle toho, která část zpravodajské relace se vysílá. Události, které vycházejí ze zpravodajské ČT24, dostaly červenomodrý kabát, sportem se prolíná zelená linka, předpověď počasí podtrhuje světlemodrá a Události v kultuře jdou do černobílého ladění s linkou bílé barvy.
Zdroj obrázků: Česká televize. Kliknutím je zvětšíte.

Netflix zavádí poplatek za sdílení přístupu mimo domácnost, v Česku 79 Kč

Exnovináři žurnalistiku milují, přesto si odchod chválí

Mark BBDO hlásí za rok 14 nových lidí v týmu

Burda kupuje Extra Online Media, výrazně posílí na internetu
