Telekomunikační operátor Telefónica Czech Republic od ledna spolupracuje v oblasti podlinkové (BTL) komunikace s agenturami Ogilvy One a Euro RSCG.
Obě zvítězily ve výběrovém řízení, jehož cílem bylo porovnat kreativní a strategický potenciál BTL agentur na českém trhu. Ogilvy One svou pozici obhájila, Euro RSCG nahradila v portfoliu agentur dosavadního poskytovatele BTL služeb, agenturu Wunderman.
„S agenturou Wunderman budeme i nadále spolupracovat v oblasti analýzy dat,“ doplnil Jiří Dvorjančanský, ředitel marketingu české Telefóniky.

Web Economie bude mít nové vedení
Josef Pazderka jako šéfredaktor Aktuálně.cz končí

Na nové pozici v digitální agentuře
Martina Kemrová komunikuje za brněnské Adbros

Kolem Pavla Šafra je živo
Nadační fond nezávislé žurnalistiky zkrátil loňský grant pro Forum 24. Letos mu dal další

Přechodně v prezidentské kampani