Internetový nákupní srovnávač Heureka.cz si pro realizaci své podzimní kampaně vybral agenturu Saatchi & Saatchi z komunikační skupiny Publicis One. Agentura má zajistit kompletní produkci televizní a online kampaně v Česku a na Slovensku. Kampaň v obou zemích začne v září, na televizní část navážou online aktivity. Nový koncept komunikace od Saatchi ukáže Heureku jako místo, kde začínají všechny nákupy.
„Koncept agentury přesně vystihl naši potřebu komunikovat Heureku jako místo, kde zákazníci najdou pomoc a radu při každém online nákupu – ať se jedná o výběr konkrétního zboží, e-shopu nebo samotný nákup,“ přiblížil marketingový ředitel Heureky Daniel Blažek. Ten také naznačuje, že kampaň přinese „snadno rozpoznatelné spoty, které diváky pobaví“. Podobné Saatchi léta tvoří především pro operátora T-Mobile - jde o série s Jakubem Kohákem, Vojtou Kotkem, Lukášem Pavláskem či momentálně s Ivanem Trojanem. Digitální kampaně Heureka v minulosti řešila třeba s agenturou Bistro.
Agentura Saatchi & Saatchi v Česku pracuje také pro značky Toyota, Visa, Intersnack či NN Penzijní společnost. Heureka.cz patří mezi deset nejnavštěvovanějších stránek v Česku, je součástí skupiny Rockaway.