Značka Bosch si v tendru na realizaci kampaně pro novou řadu úsporných sušiček vybrala z devíti uchazečů agenturu pro digitální marketing Fragile. Ta má zajistit strategii kampaně, včetně kreativních návrhů a nastavení mediamixu. Kampaň bude probíhat na podzim po dobu tří měsíců v Česku a na Slovensku. Hlavní myšlenkou kampaně je zdůraznit výhody sušiček, které šetří čas. Součástí kampaně je soutěž o zážitky za 750.000 Kč.
Co nabídne Warner TV a nový Max
Warner TV je další způsob, jak zpeněžíme obsah, popisuje Václav Paleček z Warner Bros. Discovery
První ročník nové soutěže
Ceny nejlepším firemním podcastům rozdány
Kompletní výsledky 16. ročníku soutěže
Young Lions vyhráli mladí ze Zaraguzy, DDB, Saatchi & Saatchi, MSL, Leo Burnett a Prazdroje
Pokud jste nestihli přes týden
Sumář týdne: ČT se vrací k původnímu řízení programu, přidá rodinné seriály
Tentokrát ani nikdo nekandidoval