V úterý 21. ledna 2020 proběhne v pražském kině Atlas další ročník Digiveletrhu, naší každoroční přehlídky, co komunikační agentury chystají na další rok. Agentury i klienti, můžete se hlásit.

Pohádku Kouzelník Žito vidělo 2,5 milionu lidí

Večerní premiéra pohádky na ČT1 byla nejsledovanějším pořadem Štědrého dne.

Kouzelník Žito. Foto: Česká televize

Kouzelník Žito. Foto: Česká televize

Prvních devět příček, určených pro nejsledovanější pořady včerejšího Štědrého dne, patřilo České televizi. Celodenní podíl České televize na publiku přesáhl 50 %, v hlavním vysílacím času dokonce 57 %. Informovala o tom mluvčí ČT Karolína Blinková.

Štědrovečerní premiérovou pohádku Kouzelník Žito, která se vysílala od 19.00, sledovalo 2,49 milionu diváků, tedy 59 % těch, kteří měli v danou dobu zapnutou televizi. Pohádka Zdeňka Zelenky se tak stala nejsledovanějším pořadem včerejška. Tři oříšky pro Popelku, které v programu následovaly, viděly 2,2 miliony diváků při podílu na publiku 47 %. Trio nejsledovanějších pořadů uzavíraly Pelíšky, které po desáté večer zhlédlo na ČT1 celkem 1,6 milionu diváků při podílu na publiku 49 %.

Podle počtu diváků letos 24. prosince následovaly Šíleně smutná princezna, Byl jednou jeden král, Láska rohatá, Honza málem králem, Nesmrtelná teta a Císař a tambor.

Až desátým v top 10 Štedrého dne byl pořad jiné televize, a to pohádka Tři bratři, kterou nasadila televize Nova do hlavního večerního slotu po 20. hodině. Upoutala 0,9 milionu diváků, uvedl web Mediaguru.