PR agentura Crest Communications nově pracuje pro projekt všeobecného pojištění pro zvířata PetExpert. Na starosti bude mít media relations a sociální sítě. Cílem komunikace je primárně uvedení nového produktu na český trh. Následně pak také zvýšit povědomí o problematice zdravotního pojištění psů a koček mezi veterináři i majiteli zvířat a také vysvětlovat přímou souvislost mezi fungujícím systémem zdravotního pojištění a zvyšující se kvalitou veterinární zdravotní péče jako takové.
Český startup PetExpert firmy Petline je postaven na naprogramované digitální platformě, která v případě pojištěných psů a koček umožní v reálném čase přímo v ordinaci veterináře vypočítat náklady na diagnostiku a léčbu. Jejich rozhodující část po schválení pojišťovnou hradí přímo veterináři. Celý projekt funguje ve spolupráci s ČSOB Pojišťovnou.

Pickey mění název na Forendors, s novým jménem pomohl Michal Pastier

Petr Dvořák: Dvanáct let v čele České televize byl prime time of my life
