Národní federace hudebního průmyslu rozeslala v podobě PDF první číslo čtvrtletníku Svět vinylů, pro první kvartál 2018. Jde o přehled novinek, redakci vede Josef Vlček. „Vzhledem k rostoucí oblibě tohoto specifického formátu jsme přistoupili k této formě jeho propagace,“ vzkazují gramofirmy.

Pojišťovna Direct se vrací, s kresbami od Fibricha

Pojišťovna Direct, kterou vlastnili Britové, přichází pod novým majitelem Vigo Investments zpět na do Česka. S uvedením na tuzemský trh jí pomáhá Limeade Michaela Wagnera.

Jan Marek

Mluvčím pojišťovny Direct i mateřské Vigo Investments je Jan Marek

V Česku se znovu představuje pojišťovna Direct, která se stáhla z českého trhu v roce 2012. Má nového vlastníka a na rozdíl od minulosti se už neprezentuje jako čistě internetová pojišťovna, ale využívá i další kanály, jako jsou pojišťovací makléři a vlastní pobočky. Větší kampaň chystá až na podzim, s kreativou jí pomáhala agentura Limeade, kterou vlastní Michael Wagner.

Novým vlastníkem pojišťovny se stala skupina Vigo Investments, která od původního majitele, britské společnosti RSA Insurance Group, odkoupila značku včetně webové domény a použití čísla 221 221 221. Předsedou představenstva Vigo Investments je Pavel Řehák, který v předchozích letech působil jako generální ředitel České pojišťovny. „Jiné vazby mezi oběma subjekty nejsou. Direct je tak skutečně pouze v českých rukách,“ uvedl pro Médiář Jan Marek, který se po Vigu stal i mluvčím zmíněné pojišťovny. Základní platformu vzniku nové pojišťovny představuje akvizice Triglav pojišťovny (dokončená tento měsíc), jejíž značka skončila.

Direct pro svůj relaunch modernizoval podle svých zástupců logo, z něhož zmizel telefon, který měl vyjadřovat výhradně online přístup k zákazníkům. „Symbol obličeje v podobě písmene e se nyní přátelsky usmívá a podoba některých písmen byla uhlazena,“ líčí Lucie Brichová z Directu. 

Nové logo pojišťovny Direct

Nové logo pojišťovny Direct

 

Původní logo pojišťovny Direct

Původní logo pojišťovny Direct

Vizuální styl nové pojišťovny staví na ilustracích Lukáše Fibricha, s nimiž se veřejnost setká v klientské korespondenci, na webu, POS materiálech i v pobočkách. Fibrich pro reklamu kreslí běžně. Direct podle mluvčího Marka cílí na lidi, co hledají jednoduchá řešení. Na „extrémní jednoduchosti“ má být založen i web společnosti.

Direct podle svých zástupců cílí na lidi, co hledají jednoduchá řešení

Homepage pojišťovny Direct, jež podle svých zástupců cílí na lidi, co hledají jednoduchá řešení

„Aktuálně máme přebrandované pobočky a také prodejní materiály. V komunikaci v následujících týdnech se zaměřujeme na nový produkt – cestovní pojištění a připomínáme hlavní nabídku pojištění pro lidi (záměrně nepoužíváme zprofanovaný a nepříliš šťastný výraz občanské pojištění),“ tvrdí mluvčí Directu Marek.

Nemluvíte s automatem, ale s operátorem, láká zákazníky nový Direct

Nemluvíte s automatem, ale s operátorem, láká zákazníky nový Direct

Další komunikace se podle něj zaměřuje na specifické benefity. „Hlavním motivem je fakt, že nepoužíváme na naší klientské lince telefonní automat, ale telefony zvedají přímo naši operátoři a operátorky,“ uvádí Marek. S kreativou pomáhala pojišťovně zmíněná Limeade, významnou část pak firma realizovala inhouse. „Rozsáhlejší kampaň chystáme na podzim,“ dodává mluvčí.

Původní pojišťovnu Direct proslavila v roce 2008 internetová kampaň Zloději od agentury Mark BBDO, která vyvolala debatu o zabezpečení aut a stala se nejúspěšnější kampaní daného roku v soutěži Effie Awards v kategorii finanční služby. Virální spoty, v nichž se zloději dostávali do aut pomocí nejrůznějších domácích propriet, viděly víc než tři miliony uživatelů internetu.